Uusi, maksuton chat-palvelu Paketit-sovelluksessa
28.11.2022
Avasimme uuden asiakaspalveluchatin kuluttajillemme Matkahuollon Paketit-sovellukseen. Kun asiakas avaa sovelluksessa chatin, hän pääsee ensin juttusille Mauno-chatbotin kanssa. Jos Mauno ei osaa vastata kysymykseen tai asiakas pyytää jutella asiakaspalvelijan kanssa, Mauno tarkistaa asiakaspalvelun aukioloajat sekä asiakaspalvelijoiden saatavuuden ja ohjaa asiakkaan joko asiakaspalvelijalle tai kertoo, että asiakaspalvelu on suljettu ja suosittelee muita yhteydenottokanavia.
Paketit-sovelluksen chat on avoinna arkisin klo 8–18 sekä lauantaisin klo 10–16 eli uuden kanavan myötä myös maksuttoman asiakaspalvelun saatavuus paranee.
Tutustu asiakaspalvelukanaviimme https://www.matkahuolto.fi/asiakaspalvelu