Asiakaspalvelu
Pakettipalvelut
Asioi itsenäisesti
Katso usein kysytyt kysymykset
Jos haluat peruuttaa pakettiostosi, täytä peruutuslomake
Kysy Mauno-botilta – Matkahuollon bot löytyy sivun oikeasta alareunasta!
Tarvitsetko apua?
Paketit-sovellus
Paketit-sovelluksessa voit lähettämisen lisäksi ostaa lisää säilytysaikaa tai kotiinkuljetuksen saapuvalle paketille.
- Usein kysytyt kysymykset
- UUTTA! Paketit-chat ma–pe klo 8–18, la 10–16
Reklamaatiot ja Paketit-verkkokaupan tuki
- Puh. 020 336 161, ma–pe klo 8–17. Puhelun hinta on 0,084 €/min.
Pakettien kulku lähetystunnuksella ja lisätiedot hinnat, tuotteet ja palvelut
- Puh. 0600 11300, ma–pe klo 8–18 ja la klo 9–17. Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Pakettipalvelut sopimusasiakkaille
Soita tai lähetä meille sähköpostia
- Puh. 020 710 5024 , ma–pe klo 8–18. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,169 €/min.
- sopimusasiakkaat @matkahuolto.fi
Chat-palvelu verkkosivuilla
- Chat-palvelu ma–pe 8–18
MPaketti-asiakasliittymä
- Tilaa mm. lähetyksillesi nouto, lähetä asiakkaallesi uusi saapumisilmoitus sekä siirrä paketti toiseen noutopisteeseen.
Jos pakettisi on kadonnut tai särkynyt, tee sähköinen vahingonkorvaushakemus
Matkustajapalvelut
LAKKOTIEDOTE / Hyvitys lakon vuoksi käyttämättä jäävistä lipuista
Mikäli vuoroja peruuntuu lakon vuoksi, hyvitämme automaattisesti kyseisille vuoroille Matkahuollon verkkosivuilta ja sovelluksista ostetut kertaliput.
Sinun ei siis tarvitse olla asiakaspalveluumme erikseen yhteydessä, sillä saamme tiedon perutuista vuoroista suoraan vuoroa liikennöivältä yritykseltä ja palautamme sinulle rahat samalla maksutavalla, jota käytit lippua ostaessasi. Olemme sinuun yhteydessä mikäli tarvitsemme lisätietoja.
Matkahuollosta ostetuista kausi- ja sarjalipuista voi hakea hyvitystä sähköisellä lomakkeella.
Asioi itsenäisesti
Lataa Reitit ja Liput -sovellus
Katso usein kysytyt kysymykset
Ilmoita häiriöstä nettilipun ostossa
Kysy Mauno-chatbotilta – Matkahuollon bot löytyy sivun oikeasta alareunasta!
Tarvitsetko apua?
Reitit ja Liput -sovellus
- Usein kysytyt kysymykset (valikosssa kohdassa Ohjeet)
- Asiakaspalveluviestit ma–pe klo 8–16
Bussien aikataulut ja matkalippujen hintatiedot
- Lisätietoa verkkosivuilta tai Reitit ja Liput -sovelluksesta
- Puh. 0200 4000, avoinna 24/7. Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Reklamaatiot: matkat ja matkaliput
- Puh. 020 331 222, ma–pe klo 8–16. Puhelun hinta 0,084 €/min.
- matkapalvelut.palautteet @matkahuolto.fi
Miten onnistuimme?
Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.