Asiakaspalvelu
Tarvitsetko apua? Jäikö jokin asia epäselväksi? Tai eikö kaikki mennyt kuten piti?
Autamme sinua mielellään itsepalvelukanavissa, palvelupisteissä ja puhelinpalvelussa sekä yksityisviestein sosiaalisen median kanavissa: Facebookissa, Twitterissä ja Instagramissa.
Asioi itsenäisesti
Kurkkaa, jos olemme vastanneet jo aikaisemmin sinua askarruttavaan asiaan.
Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin
Kysy Chatbot Maunolta
Chatbot Mauno auttaa matkustamiseen ja paketteihin liittyvissä asioissa. Maunon löydät tämän sivun oikeasta alareunasta.
Etsi reitti osoitteesta osoitteeseen ja osta matkaliput Reitit & Liput -sovelluksesta
Reitit ja Liput –sovelluksen sovelluksen kautta voit hakea ja suunnitella matkasi koko reitin osoitteesta osoitteeseen. Palvelu kertoo mitä matkalippuja tarvitset ja voit kätevästi ostaa matkaliput sovelluksen kautta.
Seuraa pakettisi kulkua
Täytä tämän linkin takana olevaan kenttään lähetystunnus.
Rekisteröidy asiakkaaksi
Matkahuollon asiakkaaksi rekisteröityminen kannattaa. Rekisteröitymällä pystyt mm. pidentää paketin säilytysaikaa ja ostamaan paketillesi kotiinkuljetuksen.
Särkyikö, katosiko tai viivästyikö pakettisi?
Lisätietoa ja toimintaohjeet löydät täältä
Etsi lähin Matkahuollon palvelupiste
Verkostoomme kuuluu yli 2000 palvelupistettämme, jossa palvelemme sekä matkustajia että paketin lähettäjiä. Etsi lähin
Keskitetty asiakaspalvelumme vastaa puhelimitse tulleisiin kyselyihin ja palvelupisteissä keskitymme palvelemaan paikan päällä olevia asiakkaita.
Palvelunumerot
Pakettipalvelut
Pakettipalveluiden reklamaatiot ja paketin oston tuki
Puh. 020 336 161, ma–pe klo 8–17
Puhelun hinta on 0,084 €/min
Autamme sinua tässä numerossa, jos pakettisi kulussa on jotain ongelmia tai tarvitset neuvoja paketin ostoon verkkosivuiltamme.
Pakettipalvelut kuluttajille
Puh. 0600 11300, ma–pe klo 8–18, la klo 9–17
Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Tämän numeron kautta voit tiedustella pakettisi kulkua lähetystunnuksella, saat lisätietoja palveluista ja hinnoista sekä muista paketteihin liittyvistä asioista.
Pakettipalvelut yrityksille
Puh. 020 710 5024
, ma–pe klo 8–18
Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,169 €/min
yritykset.pakettipalvelut@matkahuolto.fi
Sopimusasiakkaanamme voit tilata noudon lähetyksillesi: Tilaa lähetykselle nouto
Matkustajapalvelut
Bussien aikataulut ja hinnat
Puh. 0200 4000
, numero on avoinna ympäri vuorokauden.
Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Tästä numerosta saat apua bussien aikataulujen ja bussilippujen hintatietojen osalta.
Matkustajapalveluiden reklamaatiot
Puh. 020 331 222, ma–pe klo 8–16
Puhelun hinta 0,084 €/min
matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi
Autamme sinua tässä numerossa, jos bussilipun ostamisessa on ollut haasteita tai bussimatkasi aikana kaikki ei mennyt ihan nappiin.
Jos nettilipun ostamisen aikana tapahtui häiriö, voit ilmoittaa siitä tätä kautta: Ilmoita häiriöstä nettilipun ostossa
Tuliko suunnitelmiin muutoksia ja haluaisit peruttaa ostamasi lipun?
Peruuta nettilippu
Miten onnistuimme?
Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.