Hyppää sisältöön
Matkahuolto
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Asiakaspalvelu

Matkustajapalvelut

Asioi itsenäisesti

Lataa Reitit ja Liput -sovellus

Katso usein kysytyt kysymykset

Peruuta nettilippu

Ilmoita häiriöstä nettilipun ostossa

Kysy Mauno-chatbotilta – Matkahuollon bot löytyy sivun oikeasta alareunasta!

Tarvitsetko apua?

Reitit ja Liput -sovellus

Matkustajapalveluiden asiakaspalvelu sovelluksessa:

  • Usein kysytyt kysymykset otsikolla Ohjeet
  • Asiakaspalveluviestit ma–pe klo 8–16

Asiakaspalvelu

Bussien aikataulut ja matkalippujen hintatiedot:

  • Lisätietoa verkkosivuilta tai Reitit ja Liput -sovelluksesta
  • Puh. 0200 4000, avoinna 24/7. Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Asiakastuki

Matkustajapalveluiden reklamaatiot (matkat ja matkaliput):

  • Puh. 020 331 222, ma–pe klo 8–16. Puhelun hinta 0,084 €/min.
  • matkapalvelut.palautteet @matkahuolto.fi

Pakettipalvelut

Asioi itsenäisesti

Lataa Paketit-sovellus

Katso usein kysytyt kysymykset

Seuraa pakettia

Etsi lähin palvelupiste

Jos haluat peruuttaa pakettiostosi, täytä peruutuslomake

Kysy Mauno-botilta – Matkahuollon bot löytyy sivun oikeasta alareunasta!

Tarvitsetko apua?

Paketit-sovellus

Pakettipalveluiden asiakaspalvelu sovelluksessa:

  • Usein kysytyt kysymykset
  • UUTTA! Paketit-chat ma–pe klo 8–18, la 10–16

Asiakaspalvelu

Paketin kulku lähetystunnuksella, lisätiedot hinnoista, tuotteista ja palveluista:

  • Puh. 0600 11300, ma–pe klo 8–21, la klo 9–17, su klo 9-17. Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Asiakastuki

Reklamaatiot ja Paketit-verkkokaupan tuki:

  • Puh. 020 336 161, ma–pe klo 8–17. Puhelun hinta on 0,084 €/min.

Pakettipalvelut sopimusasiakkaille

Asiakaspalvelu

  • Puh. 020 710 5024 , ma–pe klo 8–18. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,169 €/min.
  • sopimusasiakkaat @matkahuolto.fi

Chat-palvelu

MPaketin asiakasliittymä

  • Tilaa mm. lähetyksillesi nouto, lähetä asiakkaallesi uusi saapumisilmoitus sekä siirrä paketti toiseen noutopisteeseen.

Jos pakettisi on kadonnut tai särkynyt, tee sähköinen vahingonkorvaushakemus

Miten onnistuimme?

Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa sovellus ja osta liputReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media

Matkahuolto
Paremmin perillä