Hyppää sisältöön
Matkahuolto
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Asiakaspalvelu

Pakettipalvelut

Asioi itsenäisesti

Lataa Paketit-sovellus

Katso usein kysytyt kysymykset

Seuraa pakettia

Etsi lähin palvelupiste

Jos haluat peruuttaa pakettiostosi, täytä peruutuslomake

Kysy Mauno-botilta – Matkahuollon bot löytyy sivun oikeasta alareunasta!

Tarvitsetko apua?

Paketit-sovellus

Paketit-sovelluksessa voit lähettämisen lisäksi ostaa lisää säilytysaikaa tai kotiinkuljetuksen saapuvalle paketille.

  • Usein kysytyt kysymykset
  • UUTTA! Paketit-chat ma–pe klo 8–18, la 10–16

Reklamaatiot ja Paketit-verkkokaupan tuki

  • Puh. 020 336 161, ma–pe klo 8–17. Puhelun hinta on 0,084 €/min.

Pakettien kulku lähetystunnuksella ja lisätiedot hinnat, tuotteet ja palvelut

  • Puh. 0600 11300, ma–pe klo 8–18 ja la klo 9–17. Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Pakettipalvelut sopimusasiakkaille

Soita tai lähetä meille sähköpostia

  • Puh. 020 710 5024 , ma–pe klo 8–18. Puhelun hinta on 0,0835 €/puhelu + 0,169 €/min.
  • sopimusasiakkaat @matkahuolto.fi

Chat-palvelu verkkosivuilla

MPaketti-asiakasliittymä

  • Tilaa mm. lähetyksillesi nouto, lähetä asiakkaallesi uusi saapumisilmoitus sekä siirrä paketti toiseen noutopisteeseen.

Jos pakettisi on kadonnut tai särkynyt, tee sähköinen vahingonkorvaushakemus

Matkustajapalvelut

LAKKOTIEDOTE / Hyvitys lakon vuoksi käyttämättä jäävistä lipuista

Mikäli vuoroja peruuntuu lakon vuoksi, hyvitämme automaattisesti kyseisille vuoroille Matkahuollon verkkosivuilta ja sovelluksista ostetut kertaliput.

Sinun ei siis tarvitse olla asiakaspalveluumme erikseen yhteydessä, sillä saamme tiedon perutuista vuoroista suoraan vuoroa liikennöivältä yritykseltä ja palautamme sinulle rahat samalla maksutavalla, jota käytit lippua ostaessasi. Olemme sinuun yhteydessä mikäli tarvitsemme lisätietoja.

Matkahuollosta ostetuista kausi- ja sarjalipuista voi hakea hyvitystä sähköisellä lomakkeella.

Asioi itsenäisesti

Lataa Reitit ja Liput -sovellus

Katso usein kysytyt kysymykset

Peruuta nettilippu

Ilmoita häiriöstä nettilipun ostossa

Kysy Mauno-chatbotilta – Matkahuollon bot löytyy sivun oikeasta alareunasta!

Tarvitsetko apua?

Reitit ja Liput -sovellus

  • Usein kysytyt kysymykset (valikosssa kohdassa Ohjeet)
  • Asiakaspalveluviestit ma–pe klo 8–16

Bussien aikataulut ja matkalippujen hintatiedot

  • Lisätietoa verkkosivuilta tai Reitit ja Liput -sovelluksesta
  • Puh. 0200 4000, avoinna 24/7. Vastatun puhelun hinta on 1,98 €/min + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Reklamaatiot: matkat ja matkaliput

  • Puh. 020 331 222, ma–pe klo 8–16. Puhelun hinta 0,084 €/min.
  • matkapalvelut.palautteet @matkahuolto.fi

Miten onnistuimme?

Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitTutustu ja lataa äppiReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media

Matkahuolto
Paremmin perillä