Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Reitit ja Liput -sovelluksessa ollut häiriö korjattu

10.8.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa 10.8.2023 iltapäivällä esiintynyt häiriö on korjattu ja sovellus toimii normaalisti. Häiriön vuoksi sovelluksesta ei pystynyt tarkastelemaan ostettuja lippuja n. klo 14.00 ja 16.30 välisenä aikana.

Mikäli et pystynyt näyttämään lippua sovelluksesta ja jouduit ostamaan kuljettajalta uuden lipun, voit hakea lipusta hyvitystä sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalvelusta osoitteella matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.

Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.


Ajankohtaista

19.11.2024
Itsenäisyyspäivän muistio 2024: Tarkista bussiaikataulut ja osta liput etukäteen
4.11.2024
Hiilineutraalit kuljetukset täydentävät Matkahuollon kunnianhimoisia ilmastotavoitteita
31.10.2024
Pyhäinpäivän vaikutukset bussiaikatauluihin ja pakettipisteiden aukioloaikoihin
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media