Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00
9.10.2024
Osa palveluistamme on pois käytöstä noin 30 minuutin ajan torstain ja perjantain välisenä yönä 11.10.2024 alkaen klo 0.30. Katko johtuu tietokantoihin tehtävistä huoltotoimenpiteistä.
Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana:
matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa
pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa
osa pakettiautomaateista
MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta palvelupistehakuun
Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja ne on ajoitettu mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.