Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Asioi itsenäisesti​

Hyvitämme automaattisesti Matkahuollon verkkosivuilta ja Reitit ja Liput -sovelluksesta ostetut kertaliput, joita ei voi käyttää, jos vuoro on peruuntunut lakon vuoksi.

Reitit ja Liput -sovelluksesta ostetuista kausi- ja sarjalipuista voi tapauskohtaisesti hakea hyvitystä verkkosivuillemme olevan lomakkeen kautta.

Etkö löytänyt vielä ratkaisua? Ota meihin yhteyttä!

Lataa Reitit ja Liput -äppi

  • Löydä reitti ja osta lippu suoraan sovelluksesta 24/7.
  • Katso löytyykö vastaus kysymykseesi sovelluksesta kohdasta ”Ohjeet”.
  • Lähetä sovelluksessa viesti suoraan asiakaspalveluumme. Vastaamme arkisin klo 8–16 välillä.
Siirry →

Soita meille

Neuvonta: Bussien reitit ja aikataulut sekä lippujen hinnat

  • p. 0200 4000
  • Vastaamme 24/7
  • Puhelun hinta 1,98 € / min / vastattu puhelu + pvm/mpm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Reklamaatiot ja palautteet: Matkat ja matkaliput

  • p. 020 331 222
  • Vastaamme ma-pe klo 8–16
  • Puhelun hinta on pvm/mpm

Miten onnistuimme? 

Anna meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media