Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Matkahuollon Reitit ja Liput -sovelluksessa häiriö osassa 29.10. ostettuja kausi- ja sarjalippuja

30.10.2023

Matkahuollon Reitit ja Liput -sovelluksessa on häiriö, jonka takia osa sunnuntaina 29.10.2023 ostetuista kausi- ja sarjalipuista ei ole aktivoitunut sovelluksessa. Kaikki muut kausi- ja sarjaliput sekä muut liput toimivat normaalisti. 

Mikäli et pysty näyttämään lippua sovelluksesta ja joudut ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pidä kuitti tallessa ja ota yhteys sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalveluun osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Ostetut kertaliput hyvitetään kuittia vastaan.   

Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta. 

Ajankohtaista

13.5.2024
Paketti väärässä noutopisteessä? Ota meihin yhteyttä puhelimitse tai chatissa
30.4.2024
Suuntaa jatkossa pakettipisteelle – Asiamiespisteemme uudistuvat
30.4.2024
Otamme osaa kiertotalouteen ja kierrätämme IT-laitteemme
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media