Superruoat, ketoosidieetti ja muut erikoisuudet Hyvinvoinnin Tavaratalosta

Kiinnostus omaan hyvinvointiin kasvaa jatkuvasti. Ihmiset valitsevat mielellään lähiruoka- ja luomutuotteita runsaasti lisäaineita sisältävien vaihtoehtojen sijaan. Hyvinvoinnin Tavaratalosta voi tilata ravinnerikasta superruokaa tai käynnistää painonpudotuksen vaikkapa ketoosidieetillä.

Luontais- ja terveystuotteita tarjoava verkkokauppa Hyvinvoinnin Tavaratalo perustettiin vuonna 2004. Tomi Kottosen luotsaama yritys on kasvanut nopeasti ja nykyisin sen tuotteita toimitetaan jo kaikkiin EU-maihin.

Kesän ja joulun jälkeen maistuvat dieetit

Painonhallintatuotteet ovat yksi Hyvinvoinnin Tavaratalon suosituimmista tuotteista. Etenkin joulun ja kesän jälkeen niiden myynti näkyy isona piikkinä.

-Tämän hetken hittituote on ketoosidieetti, jossa elimistö ottaa lähes kaiken energiansa lihasten sijaan kehoon kertyneestä rasvasta, kertoo Tomi.

Myös muutama vuosi sitten Suomeen rantautuneet superruokatuotteet ovat erittäin suosittuja. Yrityksellä on verkossa oma Superruokakauppansa, jonka hyllyiltä voi tilata eksoottisten tuotteiden lisäksi myös suomalaista superruokaa kuten mustikoita ja karpaloita.

Monipuolisesti sosiaalisessa mediassa

Sopivaa verkkokauppaohjelmaa oli aikanaan vaikea löytää, joten Kottonen valitsi Evention-verkkokauppa-alustan haluamillaan toiminnallisuuksilla. Hakukonemarkkinointia verkkokauppa harjoittaa vilkkaasti erilaisten kumppanuusverkostojen avulla. Näin Hyvinvoinnin Tavaratalo tavoittaa niin pienten internetsivustojen kuin MTV3.fi-sivuston lukijat.

Facebook on tärkeä asiakaspalvelun väylä, jonka kautta tiedotetaan uusista tuotteista sekä kampanjoista ja kysellään asiakkaiden kuulumisia.

-Facebookin kautta voimme välittää persoonallisen kuvan toiminnastamme. Asiakkaiden luottamus on voitettava laittamalla itsensä peliin, sanoo Tomi.

Vihreällä toimituksella 3000 noutopisteeseen

Ekologiselle verkkokaupalle vihreät arvot ovat tärkeässä asemassa myös pakkauslähetyksissä. Asiakas voi valita vihreän toimituksen, jolloin hänen tuotteensa pakataan jo kertaalleen käytettyihin pahvilaatikoihin. 60 % asiakkaista valitsee luontoa säästävän kuljetusmuodon.

Hyvinvoinnin Tavaratalo on Suomen ainoa verkkokauppa, jonka tuotteet on noudettavissa 3000 noutopisteestä. Paketteja kuljettaa Matkahuollon lisäksi Itella sekä Schenker. Yhteistyö Matkahuollon kanssa on toiminut mainiosti ja varsinkin Siwa-kauppojen tarjoama noutopalvelu ilahduttaa asiakkaita.

Verkkokauppiaaksi haluavia Kottonen neuvoo liittymään ensi töikseen Verkkoteollisuus Ry:n, josta saa tarpeellisia vinkkejä ja ohjausta kokeneilta verkkokauppiailta.

Yrittäjäksi ryhtymistä Kottonen ei ole katunut, sillä hänellä on vapaus kokeilla mielenkiintoisia ja hauskoja ideoitaan. Ja kaikki tämä tapahtuu vieläpä vihreitä arvoja kunnioittaen!

Terveisin Matkahuollon Mara

Jaa:
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Kommentoi