Vuoden Matkahuoltolaiset ovat neuvokasta väkeä

”Tuntuu todella hyvältä, että olemme pystyneet tarjoamaan asiakkaillemme sellaista palvelua, jota arvostetaan laajemminkin”, toteaa Vuoden 2010 Matkahuoltoasiamiehiksi valittu yrittäjäpariskunta Juhani ja Maarit Hollanti saamastaan tunnustuksesta. Asiakkaiden tarpeet osataan ottaa huomioon erinomaisella tavalla myös Vaasan Matkahuollossa, sillä ko. toimipaikan henkilöstö sai Vuoden 2010 Matkahuolto-tunnustuksen.  Paikallispäällikkö Tom Nygren yhtyy riemumielin sidosryhmien antamiin kehuihin henkilöstön pätevästä ja sitoutuneesta toiminnasta.

Matkahuolto palkitsee vuosittain loistavasta palvelusta yhden toimipaikoistaan sekä yhden 350 asiamiesyhteistyökumppanistaan. Valintaan vaikuttavat etenkin asiakaspalvelun hyvä laatu, kyky kehittää palveluita asiakkaiden tarpeiden mukaiseksi sekä toimipaikan halu edistää omalla toiminnallaan yhtiön imagoa yhä kilpailukykyisemmäksi. Tunnustus on osoitus siitä, että palkitussa toimipaikassa asiat ovat kunnossa ja niitä on edelleen halu kehittää.

Vaasan Matkahuollosta vuoden nousija

Vuoden Matkahuolloksi valitussa Vaasan toimipaikassa asiakkaat voivat nauttia Matka- ja Pakettipalveluiden lisäksi Western Unionin rahanvälityspalvelusta sekä kotoisasta kahvilasta. Toiminta on vilkasta, ja esimerkiksi paketteja käsitellään lähes puoli miljoonaa kappaletta vuodessa.

Tom Nygren kertoo onnistumisten piilevän hyvässä yhteistyössä asiakkaiden, kaupungin eri tahojen ja bussiyrittäjien kanssa. Tärkeimmäksi menestystekijäksi Nygren nostaa kuitenkin 11 innokasta kollegaansa, jotka yhdessä touhuavat parempien tulosten saavuttamiseksi.

− Olemme keskittyneet tärkeimpiin asioihin ja vieneet päivittäisiä toimintoja täsmällisemmin päätökseen, kertoo Nygren ja lisää jokaisen työntekijän ymmärtävän oman panoksensa tärkeyden.

Vuoden kovin nousija ei aio tuudittautua voittoonsa, vaan tähtää palvelemaan kaikkien asiakkaidensa tarpeita entistä kunnianhimoisemmin.

Vuoden asiamiespariskunnan luova ote yrittäjyyteen

Vuoden 2010 asiamiessarjan voiton vei Pyhäsalmen asiamiespariskunta Hollanti, jonka toiminnassa korostuvat innokkuus tarttua uusiin haasteisiin ja luova palveluiden kehittäminen. Matkahuollon asiamiesten palveluverkosto toimii Matkahuollon omien toimipaikkojen rinnalla. Yhdessä nämä mahdollistavat Matka- ja Pakettipalveluiden saatavuuden kaikissa Suomen kunnissa.

− Jotain pientä uutta on tarjottava jatkuvasti. Viimeisimpänä lisäsimme tarjontaamme suolaista purtavaa ohikulkijoille, kertoo kesän jäätelömakuja parhaillaan valitseva Juhani Hollanti.

Pienen murkinan ja Matka- ja Pakettipalveluiden lisäksi Pyhäsalmen asiamiehen luona voi levähtää kahvilassa, pelata muutamat totot ja hankkia vaikka vara-avaimet avainpalvelusta. Lisäksi asiakkaita miellyttävät Hollannin pariskunnan aurinkoinen ote asiakaspalveluun ja pitkät aukioloajat.

Hollannin reipas ja rohkea ote yrittäjyyteen lienee perintöä hänen isältään, jonka aikoinaan perustama K. Hollannin linja-autofirma juhlii parhaillaan 50-vuotistaivaltansa. Sattumalta myös Juhani ja Maarit Hollannin Hollanti Ky viettää 25-vuotismerkkipäiväänsä. Kahdeksan vuotta matkahuoltolaisena viihtyneellä Hollannin pariskunnalla ei siis tänä vuonna ole juhlan aiheista pulaa!

Laadukasta palvelua on ilo tarjota

Matkahuollon Matka- ja Pakettipalvelut palvelevat kuluttajia ja yrityksiä yhä monipuolisemmin. Pakettien matkaa voi seurata reaaliaikaisesti internetistä, ja saapuvasta lähetyksestä saa tiedon joko tekstiviestillä tai sähköpostilla. Yhä useampi on lumoutunut verkkokaupan mahdollisuuksista ja siitä, että Matkahuollon pisteiden lisäksi pakettinsa voi noutaa myös Suomen Lähikauppaan kuuluvista myymälöistä.

Kehitys kulkee huimaa vauhtia eteenpäin ja asiakkaiden erilaisiin tarpeisiin on pystyttävä vastaamaan yhä joustavammin ja luovemmin.

− On muistettava, ettei palveluammatissa voi koskaan olla liian hyvä, naurahtaa Juhani Hollanti. Myös Vaasan Matkahuollon Nygren muistuttaa, että aina on parantamisen varaa.

Jaa:
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Kommentoi